Het Gulden Vlies

‘Het Gulden Vlies’ is een begrip in hartje centrum van Alkmaar. Een naam met historie. Dit komt deels door de rol die het bedrijf maatschappelijk vervuld, de rijke geschiedenis, maar ook het persoonlijk verhaal hoe zaakvoerders Jeroen en Christie van Duin-van der Pol nog steeds trots ‘Het Gulden Vlies’ laten voortbestaan uit de kracht van een familiebedrijf. 

Het is snel duidelijk. Zaakvoerder Jeroen en zijn vrouw Christie zijn nuchtere en warme mensen die staan voor openheid en eerlijkheid. “Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg”. En dit komt ook tot uiting in de succesvolle (en lange) relatie met de dienstverlening van Jacobs Douwe Egberts. Waarbij een heel belangrijk thema centraal staat in het verhaal van Jeroen: “samen komen we tot de oplossing”. En dat is precies de succesformule van JDE Services. Door de open houding van Jeroen met zijn technische interne kennis, heeft hij altijd het juiste contact met zijn servicemedewerkers Jeffrey en John. Die bijna altijd en niet moeilijk bereikbaar zijn, om even te komen kijken naar een mogelijke storing. Een prettige samenwerking die gebaseerd is op vertrouwen en duidelijke communicatie. We doen het samen, zo komen we verder.

Het Gulden Vlies is inmiddels een begrip. Een vriendelijke atmosfeer en een no-nonsense houding. Recht door zee, met een positieve blik. Daarom worden er ook zoveel initiatieven gehouden in ‘Het Gulden Vlies’.

WAT VERWACHTEN JEROEN EN CHRISTIE VAN JDE SERVICES?

  • “Iets wat je opbouwt gooi je niet zomaar weg.” Dit geeft aan dat zowel klanten als Jeroen en Christie als JDE Services ook energie en waarde hecht aan een goede langdurige relatie.
  • “Je wordt serieus genomen. Geen vraag is te gek, maar wel met een open houding om samen tot een oplossing te komen.”
  • “Er is ruimte om zelf ook mee te denken / te helpen. Er is geen / weinig hiërarchie geen vingerwijzen maar samen met elkaar de storingen verhelpen die er zijn.”
  • “Het contact is laagdrempelig.” Zowel Jeroen als Christie ervaren dit als zeer prettig.

HET GEVOEL

“Samen kom je tot een oplossing”
Samen voor succes

Jeroen weet zelf al meer van het product en is al heel erg zelfvoorzienend als het gaat om storingen. “Het feit dat je ‘altijd’ kan vragen en contact kan zoeken is heel waardevol. Dan ondersteun je wanneer het de klant uitkomt.”

Service is een wisselwerking tussen de klant van JDE en de serviceverleners. Bereikbaarheid staat hoog in het vaandel, maar ook het samenwerken. Klanten die zelf goed geïnformeerd zijn weten zelf ook meer wat er mogelijk wel of niet mis is – Jeroen is hier een goed voorbeeld van. De serviceverleners in dit geval ondersteunen, informeren, trainen en verhelpen problemen met een proactieve houding.