- Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
- Gratis bezorging vanaf €100,-
- We helpen je graag via 030-2977000
Altijd aanpasbaar naar jouw wensen.
Kies een professionele machine, koffie assortiment en bezorgmoment dat bij jouw bedrijf past.
Wij doen de rest: van installatie tot reparatie.
Automatische gratis levering en altijd 10% korting
Inclusief installatie en onderhoud
Duurzame koffie en thee voor op jouw kantoor
Een flexibel abonnement dat maandelijks aanpasbaar is
Met een Koffie Flex abonnement ben je altijd verzekerd van verse koffie!
Het werkt eenvoudig:
Vraag een vrijblijvende offerte aan, wij nemen contact met je op om een passend abonnement samen te stellen.
En dan? Koffie Flex neemt alles voor jou uit handen, van installatie tot onderhoud.
Voor een vast bedrag per maand bieden wij een alles-in-één oplossing.
Professionele machines voor elke werkplek. Zonder gedoe; inclusief installatie en onderhoud.
Pick & Mix uit ons gehele assortiment.
Keuze stress? Je kunt het later altijd nog aanpassen.
Kies voor een automatische levering elke 2, 4, 6 of 8 weken. De eerste zending staat al binnen een week op de stoep!
Al die voordelen, maar toch twijfels? Probeer dan eerst ons proefabonnement. Wij plaatsen een machine
voor 1 maand gratis en daarna stopt het automatisch.
Bij ons kun je terecht voor al jouw benodigdheden om de perfecte koffiehoek samen te stellen. Van de installatie van je koffiemachine tot aan de automatische gratis levering, Koffie Flex maak het zo simpel mogelijk.
Daarnaast is onderhoud en reparatie gewoon inbegrepen. Je koffiemoment was nog nooit zó ontspannen.
✓ Altijd reparatie binnen één werkdag
Bij JDE Professional worden we gedreven door onze passie voor koffie en thee, ons respect voor het milieu en onze zorg voor mensen. Onze activiteiten hebben impact op het milieu en de gemeenschappen waarin we actief zijn. We geloven dat we een betere toekomst kunnen creëren via onze duurzaamheidsstrategie Common Grounds. Zo streven wij er naar om verantwoord te zijn, van boon tot kop.
We staan elke dag klaar om je vragen te beantwoorden om het perfecte Koffie Flex abonnement te vinden. Je kunt met ons chatten en bellen, of stuur gewoon een e-mail.
Koffie Flex. Je kiest bij de start jouw favoriete machine en smaak koffie. Je bent vervolgens flexibel om dit maandelijks naar eigen wens aan te passen. Heb je jouw perfecte combinatie gevonden? Dan heb je er geen omkijken meer naar, doordat je automatisch aangevuld wordt met verse koffie passend bij jouw gekozen machine. Alle diensten van het plaatsen van de machine, tot het leveren van ingrediënten en het verhelpen van storingen zijn inbegrepen voor één vast bedrag.
Flexibele maandcontracten. Je gaat een abonnement aan voor een vast bedrag. Ben je tevreden? Dan laat je alles zoals het is en kan je iedere dag zorgeloos genieten van lekkere koffie. Wil je iets wijzigen (bv andere machine, meer of minder koffie)? Dan kan je dit maandelijks zelf aanpassen en dan verandert het bedrag hierbij mee.
Ja, je kunt vanaf de start van je abonnement deze maandelijks opzeggen. Op het moment dat je opzegt komen wij de machine voor je afkoppelen en ophalen. Het restant aan ingrediënten behorende bij deze machine nemen we niet retour. Lukt het niet direct? Neem contact op met ons team en we helpen je graag verder.
Ja, je kunt vanaf de start van je abonnement maandelijks van koffiemachine wisselen. Op het moment dat je wisselt is dat de eerste keer kosteloos. Iedereen kan een keer een foutje maken. Wissel je meer dan 1 keer, dan worden er per keer de-installatie kosten (€ 199) in rekening gebracht. Wij komen namelijk de machine voor je afkoppelen en ophalen. Het leveren en installeren van de nieuwe machine is uiteraard gratis. Het restant aan ingrediënten behorende bij de gewisselde machine nemen we niet retour.
Deze koffiemachine nemen wij mee terug naar onze werkplaats. Daar wordt deze nagekeken en worden er mogelijk onderdelen vervangen, zodat deze machine als refurbished machine een 2e leven krijgt bij onze klanten.
Nee, pauzeren kan (nog) niet. Wel kan je de periode van je volgende ingrediënten levering aanpassen naar 12 weken (zodat je ongeveer 3 maanden geen nieuwe ingrediënten ontvangt). Je blijft op dat moment wel het maandelijks bedrag voor de huur van de machine doorbetalen.
Technische service is inbegrepen in jouw abonnement op het moment dat er een storing is en de machine geen koffie meer kan uitgeven. Je kunt deze storing hier melden. Uiterlijk de volgende werkdag staat er een technisch specialist op de stoep om je te helpen.
Uiteraard proberen we eerst het probleem te verhelpen. Lukt dit niet dan zal je kosteloos een nieuwe machine ontvangen. Als blijkt dat de machine kapot is gegaan door oneigenlijk gebruik, dan moeten wij hier wel kosten voor in rekening brengen. De hoogte van dit bedrag verschilt per situatie.
Ja, je kunt meerdere abonnement tegelijkertijd afnemen. Wil je hier gebruik van maken? Neem dan telefonisch contact op (030-2977000) met onze sales afdeling of laat je gegevens achter, dan zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Koffie Flex bestaat uit twee componenten en dus twee facturen: (1) de machine inclusief technische service en (2) de periodieke levering van koffie.
Als het een koopmachine betreft mag je zelf bepalen wat je hiermee wilt doen. Als je hem niet meer nodig hebt kunnen wij deze kosteloos mee nemen bij installatie van de nieuwe machine. Als je dit bij de aanvraag hebt aangegeven.
Nee, heb je op dit moment een doorlopend huur contract dan kunnen wij dat niet omzetten in een Koffie Flex abonnement. Is je contract afgelopen, dan is dit uiteraard wel mogelijk. Afhankelijk van de voorwaarden van je huur contract worden er nog de-installatie kosten in rekening gebracht.