Bestellijst
Je winkelmand is nog leeg |
Totaal € 0,00
Nooit meer zonder koffie en thee? Regel het zeer eenvoudig zonder extra kosten!
1. Stel jouw pakket samen
Koffie en thee, maar bijvoorbeeld ook melk, bekers en roerstaafjes.
2. Kies een periode
Je kunt een bestelling elke 2, 4, 6, 9, 12 of 18 weken automatisch herhalen.
3. Pas jouw bestelling op elk moment aan
Een week voor de nieuwe levering krijg je van ons een seintje. Iets aanpassen? Geen probleem!
Bron: onderzoek onder klanten MyComfort
Hoe sluit ik een abonnement af?
Nadat je de producten in de winkelmand heeft gedaan, zie je onder de betaalfunctie de mogelijkheid om van de bestelling een herhaalbestelling te maken.
Wat zijn de betaalmogelijkheden voor MyComfort?
Je kan alleen achteraf betalen. Let op: bij nieuwe klanten doen wij een credit check waardoor de levertijd met een werkdag wordt verlengd.
Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?
Ja, je kan MyComfort annuleren of aanpassen tot vijf werkdagen voor de verzending van de herhaalbestelling.
Waarom bedraagt de minimale orderwaarde €150 voor het abonnement?
MyComfort is een nieuwe dienst. Om een langdurige samenwerking te realiseren, zijn wij nog op zoek naar zowel de juiste orderhoeveelheden als de frequentie van bezorgmomenten. Mocht je op zoek zijn naar maatwerk, dan kun je ons mailen via ingredienten@jdecoffee.com.
Kan ik MyComfort voor meerdere locaties gebruiken?
Ja, je kan met MyComfort herhaalbestellingen plaatsen voor meerdere locaties. Je hebt zo dus altijd en overal koffie.
Staat jouw vraag er niet bij?
Mail ons dan gerust. Je kan ons bereiken op ingredienten@jdecoffee.com.
Volledig aanbod, snel geleverd
Gratis bezorging vanaf €75,-
De beste service & support
Betaal je via iDEAL? Volg de straks aangegeven betaalstappen tot je jouw order confirmatie op het scherm ziet.