• Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
  • Gratis bezorging vanaf €100,-
  • We helpen je graag via 030-2977000

Informatie over de installatie

Hartelijk dank, je hebt gekozen voor een koffiemachine van Jacobs Douwe Egberts professional. Op deze pagina vind je belangrijke informatie voor het aansluiten & installeren van jouw koffiemachine. 

Wat regelen wij? | Wat regelt jij? | Veel gestelde vragen

Wat regelen wij?

Bezorgen

Op de afgesproken datum levert onze vervoerder de koffiemachine bij jou af.

Uitpakken

De vervoerder pakt de machine voor jou uit en zet deze meteen op de juiste plek. Tevens wordt het verpakkingsmateriaal door ons afgevoerd. Wens je dit niet, dan kun je dit ook zelf regelen. 

Installeren

Één van onze ervaren monteurs komt jouw koffiemachine bij jou installeren. De dag van installatie kan gelijk zijn aan de leverdatum, maar ook op een later moment plaatsvinden. Dit is afhankelijk van de gemaakte afspraak. 

Afstellen

Vervolgens stelt de monteur de machine af zodat je altijd van de lekkerste koffie kunt genieten. Bovendien legt hij je de werking van de machine uit en het onderhoud hiervan. Wij gaan dus pas weg zodra het eerste lekkere kopje koffie klaarstaat!

Mis niets: meld je aan
voor onze nieuwsbrief

Laat je iedere maand inspireren
zodat jij jouw medewerkers of gasten 
de beste koffie en thee kunt schenken.

Schrijf je in

 

Wat regel jij?

Voorbereiden

Jouw koffiemachine dient een eigen watervoorziening en elektrische aansluiting te hebben. In de aansluitvoorwaarden lees je wat jij moet doen. Hier kun je de aansluitvoorwaarden per koffiemachine vinden. 

Ruimte maken

Zorg dat er voldoende ruimte is om de machine te kunnen plaatsen. De afmetingen van jouw machine kun je vinden in de aansluitvoorwaarden.



Uitpakken

Wanneer de machine, op jouw verzoek, niet reeds door de vervoerder is uitgepakt en op de juiste plek is gezet, dan dien je dit zelf te verzorgen. Tevens zul je zelf het verpakkingsmateriaal moeten afvoeren.

 

Genieten

Genieten van een lekker kopje koffie! Wij gaan immers pas weg als het eerste lekkere kopje koffie voor jou klaarstaat!

Let op: Wanneer de levering en/of installatie niet kan plaatsvinden, omdat er niet is voldaan aan de aansluitvoorwaarden en/of de contactpersoon niet aanwezig is, dan zijn wij genoodzaakt € 164,- ex BTW in rekening te brengen in verband met extra gemaakte kosten.

Heb je nog vragen?

Je kunt rechtstreeks contact opnemen 
met de afdeling planning via 
nl-planning@jdecoffee.com 
of 030-2978045.

Voor overige vragen kun je terecht
bij jouw vaste aanspreekpunt 
via telefoonnummer 030-297 7000

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn installatie datum wijzigen?
Het wijzigen van een installatie datum kan door direct contact op te nemen met onze afdeling planning, via 📞030-2978045  of 📧 nl-planning@jdecoffee.com

Wie komt mijn machine installeren?
Een gecertificeerde installateur komt namens Jacobs Douwe Egberts de machine bij jou installeren.  

Hoelang duurt de installatie?
Dat varieert per machine tussen de drie kwartier en vier uur. Wil je weten hoelang het ongeveer duurt om de door jou gekozen machine te installeren? Kijk dan in onze aansluitvoorwaarden

Wat moet ik allemaal geregeld hebben voor de installatie?
Je dient zelf zorg te dragen voor voldoende ruimte om de machine te plaatsen, een elektra aansluiting en een watervoorziening. Meer informatie over wat er nodig is voor de door jou gekozen machine kun je vinden in onze aansluitvoorwaarden

Hoe kan ik controleren of mijn huidige wateraansluiting voldoet aan de voorwaarden?
Weten wat er precies nodig is om straks de machine aan te sluiten? De exacte specificaties kun je vinden in onze aansluitvoorwaarden

Hoe kan ik controleren of mijn huidige elektrische aansluiting voldoet aan de voorwaarden?
Weten wat er precies nodig is om straks de machine aan te sluiten? De exacte specificaties kun je vinden in onze aansluitvoorwaarden

Hoe kan ik controleren of de huidige ruimte voldoet aan de voorwaarden voor plaatsing machine?
Hoeveel centimeter er rondom de machine beschikbaar moet zijn om deze straks in één keer bij jou te kunnen plaatsen kun je vinden in de aansluitvoorwaarden per machine.

Kan Jacobs Douwe Egberts Professional ook de oude machine meenemen?
Of Jacobs Douwe Egberts jouw oude machine mee kan nemen is afhankelijk van een aantal dingen. Weten wat er in jouw geval mogelijk is? Neem dan contact op met jouw accountmanager.

Worden er ook ingrediënten meegeleverd met de machine?
Uiteraard zorgt Jacobs Douwe Egberts ervoor dat jij, zodra de machine geïnstalleerd is, ook meteen kunt genieten van jouw eerste kopje koffie. Meer bestellen? Dat kan via onze webshop

Waarom is een controleerbare keerklep noodzakelijk?
De plaatsing van een controleerbare keerklep is wettelijk verplicht en vormt dus een belangrijk onderdeel van jouw aansluitingen. Hoe deze precies gemonteerd dient te worden vind je in de aansluitvoorwaarden. Indien de controleerbare keerklep ontbreekt wanneer onze monteur de machine bij jou komt aansluiten, zullen wij de keerklep voor je plaatsen zodat de installatie wel kan plaatsvinden. Wij brengen hiervoor wel extra kosten in rekening.