• Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
  • Gratis bezorging vanaf €100,-
  • We helpen je graag via 030-2977000

Support Cafitesse Excellence Touch

Ontdek hoe je in een paar zeer eenvoudige stappen problemen oplost en een foutcode begrijpt.

Problemen oplossen

Pictogrammen begrijpen

Downloads

Zelf problemen oplossen

Eenvoudige problemen direct oplossen

Je kan de volgende foutcodes zelf oplossen met de online hulp bij storingen:

 
11 - Er zit niet genoeg water in de boiler

19   Het vullen van de boiler duurt te lang

40  De linker BIB is leeg

71  De machine moet gespoeld worden

73  De machine moet gereinigd worden

74  Het waterfilter van de machine is verzadigd

Elke andere code

Staat de code die op het scherm van je machine staat hierboven niet vermeld? Neem contact op met onze technische dienst om een afspraak in te plannen.

 

Reinigingsproducten voor de Cafitesse Excellence Touch

Bekijk de reiningingsproducten voor de Cafitesse Excellence Touch:
 

Wat betekenen de pictogrammen op het scherm van mijn apparaat?

 
1.WERKINGSMODUS - Operator USB key is ingestoken en Operator Mode is ingeschakeld.
 
2. BLOKKADE- De dispenser is geblokkeerd en kan geen dranken afgeven.
 
3. WAARSCHUWING WARME VLOEISTOFFEN - De dispenser geeft hete dranken af of de dispenser is aan het spoelen.
 
4. FILTER - Het filter vervangen
 
5. PRODUCTVERPAKKING LINKS
 
6. PRODUCTVERPAKKING RECHTS
 
7. KOUD - Gekoelde dranken modus
 
8. TEMPERATUUR - De watertemperatuur in de boiler is te laag en de dispenser warmt op.
 
9. DISPENSER GEBLOKKEERD - De dispenser kan de geselecteerde drank niet afgeven.
 
10. VOLUME - Kleine, middelgrote of grote dranken
 
11. WARM - Warme dranken
 
12. ECO - Energiebesparingsmodus geactiveerd
 
13. REINIGING - Dispenser moet gereinigd worden.
 
14. DE WEEK
 
15. BERICHTREGEL - Berichten worden weergegeven om je te begeleiden bij het schoonmaken, programmeren, en foutmeldingen.
 
16. INFO VELDEN - Toont de temperatuur van de koelruimte, de tijd, foutcodes, enz.