Schaerer 500

SPOELPROGRAMMA STORING OPLOSSEN

Helaas is de Schaerer 500 uit ons assortiment, nieuwsgierig naar ons aanbod Espressomachines? Bekijk hier alle Espressomachines

 Het spoelprogramma blijft ‘hangen’.

Uw Schaerer 500 blijft ‘hangen’ in het spoelprogramma. U kunt dit probleem zelf oplossen met de online storingshulp voor de Schaerer 500.

 

Los de storing op in 5 stappen.

Stap 1

OPEN DE KOELKASTDEUR

Open de deur van de koeling. Deze bevindt zich aan de rechterkant en opent u door deze naar u toe te bewegen. 

Stap 2

OPEN DE FRONTDEUR

Zodra de koelkastdeur is geopend, ziet u in de koeling links bovenaan een sleutel. Draai deze naar u toe en open de frontdeur. U hoort dan een korte piep. 

Stap 3

HERSTART DE KOFFIEMACHINE

Druk de reinigingstoets en de standby-toets gelijktijdig in. U vindt deze aan de binnenzijde van de frontdeur. Houd deze ingedrukt. U hoort een piep bij het indrukken van de toetsen en na ongeveer 5 seconden hoort u een dubbele piep. De koffiemachine is nu opnieuw opgestart.

Let op: als u al reinigingsmiddel heeft gebruikt, dan moet u het dagelijkse reinigingsprogramma doorlopen. 

Stap 4

SLUIT DE FRONTDEUR

Duw de frontdeur dicht. U hoort een duidelijk klik-geluid.

Stap 5

SLUIT DE KOELKASTDEUR

U kunt nu de koelkastdeur sluiten. Duw deze goed aan.

Contact

NOG STEEDS STORING?

Als de storing niet verdwijnt of binnen een dag terugkeert, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Meld uw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2977000.

Zorg dat u de storingscode en uw machinenummer bij de hand heeft. Het machinenummer vindt u aan de binnenzijde van uw Schaerer 500, net boven de brewers.

Storing melden