• Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
  • Gratis bezorging vanaf €100,-
  • We helpen je graag via 030-2977000

Promesso

De koffiemachine is 'In Service'

Jouw Promesso geeft storingscode 210. In het scherm staat ‘in service’. Dat betekent dat jouw Promesso vergrendeld is. Je kunt jouw koffiemachine eenvoudig ontgrendelen.

Los de storing op in 2 stappen.

Stap 1

Plaats de USB-sleutel

Aan de rechterkant van jouw koffiemachine zit een USB-poort. Plaats hierin de USB-sleutel van jouw Promesso. 

Stap 2

Wacht op het operatorscherm

Jouw Promesso start nu automatisch het operator scherm op. Zodra deze verschijnt, kun je de USB-sleutel weer verwijderen. Jouw koffiemachine is nu ontgrendeld. 

Nog steeds storing?

Als de storing niet verdwijnt of binnen een dag terugkeert, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Meld jouw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2978012.

Zorg dat je de storingscode en jouw machinenummer bij de hand hebt. Het machinenummer vind je aan de binnenzijde van jouw Promesso.