Promesso

SCHERMSTORING

Scherm loopt vast.
Het scherm van uw Promesso reageert traag of helemaal niet meer. U kunt de koffiemachine het best opnieuw opstarten. We helpen u graag op weg.

Los de storing op in 1 stap.

Stap 1

HERSTART UW KOFFIEMACHINE

Haal de stekker uit het stopcontact en wacht tien seconden voordat u deze er weer in doet. Wacht tot uw machine op temperatuur is (dit duurt ongeveer 15 minuten) en geniet van uw koffie!

TIP! ZO VOORKOMT U EEN SCHERMSTORING

Om storingen aan het scherm te voorkomen, adviseren we het scherm een maal per week te reinigen. Schakel uw Promesso uit met de schakelaar aan de binnenzijde van de deur en veeg het scherm schoon met een droge doek. Vervolgens zet u uw koffiemachine weer aan. 

NOG STEEDS STORING?

Als de storing niet verdwijnt of binnen een dag terugkeert, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Meld uw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2977000.

Zorg dat u de storingscode en uw machinenummer bij de hand heeft. Het machinenummer vindt u aan de binnenzijde van uw Promesso.