Promesso

Schermstoring

Scherm loopt vast.
Het scherm van jouw Promesso reageert traag of helemaal niet meer. Je kunt de koffiemachine het best opnieuw opstarten. We helpen je graag op weg.

Los de storing op in 1 stap.

Stap 1

Herstart jouw koffiemachine

Haal de stekker uit het stopcontact en wacht tien seconden voordat je deze er weer in doet. Wacht tot jouw machine op temperatuur is (dit duurt ongeveer 15 minuten) en geniet van jouw koffie!

Nog steeds storing?

Als de storing niet verdwijnt of binnen een dag terugkeert, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Meld jouw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2978012.

Zorg dat je de storingscode en jouw machinenummer bij de hand hebt. Het machinenummer vind je aan de binnenzijde van jouw Promesso.

TIP! Zo voorkom je een schermstoring

Om storingen aan het scherm te voorkomen, adviseren we het scherm een maal per week te reinigen. Schakel jouw Promesso uit met de schakelaar aan de binnenzijde van de deur en veeg het scherm schoon met een droge doek. Vervolgens zet je jouw koffiemachine weer aan.