Cafitesse Excellence Compact

STORING 244 OPLOSSEN

De watertank is leeg.

Uw Cafitesse Excellence Compact geeft aan dat de watertank bijgevuld moet worden omdat de watertank leeg of onjuist geplaatst is waardoor de drankafgifte blokkeert.

 

U kunt dit in 4 stappen oplossen met de online storingshulp. 

Stap 1

VERWIJDER DE WATERTANK

Pak de watertank bij de handgreep aan de voorzijde vast en trek het naar u toe. 

 

Stap 2

HAAL DE DEKSEL ERAF

Haal de deksel van de watertank. Dat vult makkelijker in de volgende stap. 

Stap 3

VUL DE WATERTANK BIJ

Vul de watertank onder de kraan tot de aanduiding ‘MAX’ (3 liter) met koud water. Plaats de deksel terug.

Stap 4

PLAATS DE WATERTANK TERUG

Plaats nu de watertank terug in uw koffiemachine en druk deze stevig aan. Controleer vervolgens of het pictogram van het display is verdwenen. Nog even geduld, want de boiler warmt op. Zodra ook dit pictogram van het display is verdwenen, kunt u weer van een kop koffie genieten.  

Contact

NOG STEEDS STORING?

Als de storingsmelding niet verdwijnt, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Meld uw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2977000

Zorg dat u de storingscode en uw machinenummer bij de hand heeft. Het machinenummer vindt u op de binnenzijde van de deur van uw Cafitesse Excellence Compact.