• Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
  • Gratis bezorging vanaf €100,-
  • We helpen je graag via 030-2977000

Cafitesse Excellence Compact Black

STORING 244 OPLOSSEN

De watertank is leeg.

Jouw Cafitesse Excellence Compact Black geeft aan dat de watertank bijgevuld moet worden omdat de watertank leeg of onjuist geplaatst is waardoor de drankafgifte blokkeert.

 

Je kunt dit in 4 stappen oplossen met de online storingshulp. 

Stap 1

VERWIJDER DE WATERTANK

Pak de watertank bij de handgreep aan de voorzijde vast en trek het naar je toe. Als er nog voldoende water in de watertank zit, kun je door naar stap 4. De watertank is dan onjuist geplaatst.

 

Stap 2

HAAL DE DEKSEL ERAF

Haal de deksel van de watertank. Dat vult makkelijker in de volgende stap. 

Stap 3

VUL DE WATERTANK

Vul de watertank onder de kraan tot de aanduiding ‘MAX’ (3 liter) met koud water. Plaats de deksel terug.

Stap 4

PLAATS DE WATERTANK TERUG

Plaats nu de watertank terug in jouw koffiemachine en druk deze stevig aan. Controleer vervolgens of het pictogram van het display is verdwenen. Nog even geduld, want de boiler warmt op. Zodra ook dit pictogram van het display is verdwenen, kun je weer van een kop koffie genieten.  

Contact

NOG STEEDS STORING?

Als de storingsmelding niet verdwijnt of binnen een dag terugkeert, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Meld jouw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2978012.

Zorg dat je de storingscode en jouw machinenummer bij de hand hebt. Het machinenummer vind je op de binnenzijde van de deur van jouw Cafitesse Excellence Compact Black.