Cafitesse 60/61

STORING 18 OPLOSSEN

 

Boiler blijft bijvullen

Uw Cafitesse 60/61 geeft storingscode 18. Dat betekent dat er een probleem is met de boiler van uw koffiemachine. Als het probleem optreedt direct na het spoelen, dan kunt u dit zelf in slechts twee stappen oplossen met de online storingshulp voor de Cafitesse 60/61.

In andere gevallen vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Stap 1

CONTROLEER OF ER LEKKAGE IS

Controleer of uw koffiemachine water lekt. Zo ja, sluit de watertoevoer af en meld uw storing online of telefonisch bij de klantenservice. Als u geen lekkage kunt vinden, ga dan naar stap 2.

Stap 2

HERSTART UW KOFFIEMACHINE

Zet uw Cafitesse 61 uit met de aan/uit-schakelaar aan de rechterzijde. Verwijder de stekker uit het stopcontact. Wacht tien seconden en stop de stekker terug in het stopcontact. Druk daarna op de aan/uit-schakelaar. Zodra het water is opgewarmd (binnen 10 tot 15 minuten), kunt u weer koffie zetten.

Contact

NOG STEEDS STORING?

 

Als uw storingscode niet verdwijnt of binnen een dag opnieuw verschijnt, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Meld uw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2977000.

Zorg dat u de storingscode en uw machinenummer bij de hand heeft zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen. Het machinenummer vindt u aan de binnenkant van uw Cafitesse 60/61.

Meld storing