• Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
  • Gratis bezorging vanaf €100,-
  • We helpen je graag via 030-2977000

Cafitesse 60/61

Storing 18 oplossen

 

Boiler blijft bijvullen

Jouw Cafitesse 60/61 geeft storingscode 18. Dat betekent dat er een probleem is met de boiler van jouw koffiemachine. Als het probleem optreedt direct na het spoelen, dan kun je dit zelf in slechts twee stappen oplossen met de online storingshulp voor de Cafitesse 60/61.

In andere gevallen vragen wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Stap 1

Controleer of er een lekkage is

Controleer of jouw koffiemachine water lekt. Zo ja, sluit de watertoevoer af en meld jouw storing online of telefonisch bij de klantenservice. Als je geen lekkage kunt vinden, ga dan naar stap 2.

Stap 2

Herstart jouw koffiemachine

Zet jouw Cafitesse 61 uit met de aan/uit-schakelaar aan de rechterzijde. Verwijder de stekker uit het stopcontact. Wacht tien seconden en stop de stekker terug in het stopcontact. Druk daarna op de aan/uit-schakelaar. Zodra het water is opgewarmd (binnen 10 tot 15 minuten), kun je weer koffie zetten.

Contact

Nog steeds storing?

 

Als jouw storingscode niet verdwijnt of binnen een dag opnieuw verschijnt, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Meld uw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2978012.

Zorg dat je de storingscode en uw machinenummer bij de hand heeft zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen. Het machinenummer vind je aan de binnenkant van jouw Cafitesse 60/61.

Meld storing