Schaerer 500

STORING WATERTOEVOER OPLOSSEN

 Te langzame watertoevoer.

Als het water niet snel genoeg naar de boiler loopt, kunt u dat helaas slechts tijdelijk verhelpen. Meld daarom uw storing alsnog.

 

Los de storing tijdelijk (!) op in 6 stappen.

Stap 1

CONTROLEER DE WATERKRAAN

Controleer of de waterkraan (aan de muur) volledig is opengedraaid. Zo niet, draai deze dan volledig open.

Staat de waterkraan open, maar houdt de melding aan, controleer dan of er op andere plekken in het gebouw wel water is. Mocht er op andere plekken in het gebouw ook geen water zijn, dan moet u dit oplossen voordat u verder gaat met de volgende stap.

Stap 2

OPEN DE KOELKASTDEUR

Open de deur van de koeling. Deze bevindt zich aan de rechterkant en opent u door deze naar u toe te bewegen. 

Stap 3

OPEN DE FRONTDEUR

Zodra de koelkastdeur is geopend, ziet u in de koeling links bovenaan een sleutel. Draai deze naar u toe en open de frontdeur. U hoort dan een korte piep. 

Stap 4

HERSTART DE KOFFIEMACHINE

Druk de reinigingstoets en de standby-toets gelijktijdig in. U vindt deze aan de binnenzijde van de frontdeur. Houd deze ingedrukt. U hoort een piep bij het indrukken van de toetsen en na ongeveer 5 seconden hoort u een dubbele piep. De koffiemachine is nu opnieuw opgestart.

Stap 5

SLUIT DE FRONTDEUR

Duw de frontdeur dicht. U hoort een duidelijk klik-geluid.

Stap 6

SLUIT DE KOELKASTDEUR

U kunt nu de koelkastdeur sluiten. Duw deze goed aan.

Contact

NOG STEEDS STORING?

Deze storing moet u altijd melden. De geboden oplossing is slechts een tijdelijke. Meld uw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2977000.

Zorg dat u de storingscode en uw machinenummer bij de hand heeft. Het machinenummer vindt u aan de binnenzijde van uw Schaerer 500, net boven de brewers.

Storing melden