Instant Bravo

KOFFIE SMAAKT NIET LEKKER

Smaakklachten over de koffie.

Heeft u een instant Bravo met een losse watervoorziening en vindt u de koffie niet zo lekker meer smaken? Dan is er waarschijnlijk een probleem met de jerrycan. Daar kan algvorming in ontstaan.

In slechts 7 stappen kunt u dit oplossen.

 

Stap 1

VERWIJDER DE SLANG

Haal de slang uit de jerrycan. 

Benodigdheden:

  • Maatbeker

Stap 2

SPOEL DE JERRYCAN

Spoel de jerrycan een paar keer goed uit met heet water. 

Stap 3

VUL DE JERRYCAN

Vul de jerrycan nu met schoon drinkwater.

Stap 4

PLAATS DE JERRYCAN

Zet de jerrycan terug op de plek en hang de slang er weer in.

Stap 5

PLAATS EEN MAATBEKER

Plaats een maatbeker onder de koffieuitloop.

Stap 6

SPOEL DE KOFFIEMACHINE

Houd de middelste toets onder het display 3 seconden ingedrukt zodat uw Instant Bravo start met spoelen. Pas op: dit is heet water. Raak het dus niet aan. Herhaal deze stap tot er helder water uit de koffiemachine komt. 

Stap 7

ZET EEN KOP KOFFIE

Zet vervolgens een kop koffie om te proeven of het probleem is opgelost.

Contact

NOG NIET TEVREDEN?

Als u nog niet tevreden bent over de smaak van de koffie, neem dan telefonisch contact op via 030 2977000. We helpen u graag verder.

Zorg dat u uw machinenummer bij de hand heeft. Het machinenummer vindt u aan de binnenkant van uw Instant Bravo.

Meld storing

TIP!

Voor de beste koffiesmaak adviseren wij u tenminste eenmaal per week de jerrycan uit te spoelen met heet water.