Instant Bravo

STORING 3 OPLOSSEN

Er is lekkage of juist geen water.

Uw Instant Bravo geeft storingscode 3. Dat betekend dat er een probleem is met de watertoevoer. Uw koffiemachine krijgt of te veel water, of juist helemaal geen water.

U kunt dit in 3 stappen oplossen met de online storingshulp.

 

Stap 1

CONTROLEER DE WATERTOEVOER

Als uw Instant Bravo een vaste wateraansluiting heeft, controleer dan of de waterkraan open staat. Zo niet, draai deze dan open en ga naar stap 2.

Heeft u een Instant Bravo met een jerrycan? Zorg dan dat hier voldoende water in zit en dat deze niet overloopt. Ga vervolgens naar stap 3.

Stap 2

CONTROLEER DE FILTERHENDEL

Als uw Instant Bravo een filter heeft, zorg dan dat deze filter open staat. Draai hiervoor de filterhendel naar rechts. Op een Claris filter zit geen hendel. Hier hoeft u dus niets aan te wijzigen. 

Stap 3

TREK DE STEKKER UIT HET STOPCONTACT

Haal de stekker uit het stopcontact, wacht een paar seconden en stop de stekker weer terug. Uw koffiemachine reset zichzelf. De storingscode verdwijnt nu uit het display. 

Contact

NOG STEEDS STORING?

Als de storing aanhoudt of binnen een dag opnieuw verschijnt, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Sluit de watertoevoer en schakel uw koffiemachine uit. Meld uw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2977000.

Zorg dat u de storingscode en uw machinenummer bij de hand heeft. Het machinenummer vindt u aan de binnenkant van uw Instant Bravo

Meld storing

TIP!

Bij de watertankvariant van de Instant Bravo kunt u storing 3 voorkomen door dagelijks de watertank te vullen. Zorg dat u de watertank goed terugplaatst in de koffiemachine om lekkage te voorkomen.