- Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
- Gratis bezorging vanaf €100,-
- We helpen je graag via 030-2977000
Er is lekkage of juist geen water.
Jouw Instant Bravo geeft storingscode 3. Dat betekend dat er een probleem is met de watertoevoer. Jouw koffiemachine krijgt of te veel water, of juist helemaal geen water.
Je kunt dit in 3 stappen oplossen met de online storingshulp.
Als jouw Instant Bravo een vaste wateraansluiting heeft, controleer dan of de waterkraan open staat. Zo niet, draai deze dan open en ga naar stap 2.
Heb je een Instant Bravo met een jerrycan? Zorg dan dat hier voldoende water in zit en dat deze niet overloopt. Ga vervolgens naar stap 3.
Als jouw Instant Bravo een filter heeft, zorg dan dat deze filter open staat. Draai hiervoor de filterhendel naar rechts. Op een Claris filter zit geen hendel. Hier hoef je dus niets aan te wijzigen.
Haal de stekker uit het stopcontact, wacht een paar seconden en stop de stekker weer terug. Jouw koffiemachine reset zichzelf. De storingscode verdwijnt nu uit het display.
Als de storing aanhoudt of binnen een dag opnieuw verschijnt, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Sluit de watertoevoer en schakel jouw koffiemachine uit. Meld jouw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2978012.
Zorg dat je de storingscode en jouw machinenummer bij de hand hebt. Het machinenummer vind je aan de binnenkant van jouw Instant Bravo
Meld storingBij de watertankvariant van de Instant Bravo kun je storing 3 voorkomen door dagelijks de watertank te vullen. Zorg dat je de watertank goed terugplaatst in de koffiemachine om lekkage te voorkomen.