Cafitesse 60/61

STORING 22 OPLOSSEN

 

Boiler is te warm

Uw Cafitesse 60 of 61 geeft storingscode 22. Dat betekent dat de boiler van uw koffiemachine te warm is. U kunt dit probleem zelf oplossen met de online storingshulp voor de Cafitesse 60/61.

Doorloop deze twee stappen en geniet weer van uw koffie.

Stap 1

ZET DE KOFFIEMACHINE UIT

Zet uw Cafitesse uit met de aan/uit-schakelaar aan de rechterzijde en wacht vervolgens één uur. Tip: plak op uw koffiemachine een melding dat deze tijdelijk buiten gebruik is.

Stap 2

ZET UW KOFFIEMACHINE AAN

Na één uur kunt u uw koffiemachine weer aanzetten. Het water warmt nu op, dat duurt ongeveer 10 tot 15 minuten. Daarna kunt u weer koffie zetten.

Contact

NOG STEEDS STORING?

 

Als uw storingscode niet verdwijnt of binnen een dag opnieuw verschijnt, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Meld uw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2977000.

Zorg dat u de storingscode en uw machinenummer bij de hand heeft zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen. Deze vindt u aan de binnenkant van uw Cafitesse 60 of 61.

Meld storing

TIP! HOUD UW COLLEGA’S OP DE HOOGTE

Uw koffiemachine is een uur buiten gebruik. Plak op uw machine een melding dat er over een uur weer koffie is. Zo voorkomt u vragen en weten uw collega’s ook waar ze aan toe zijn.