Storing melden

Heeft uw apparaat last van een storing? Stuur ons een e-mail of bel ons.


Zelf storingen oplossen

Wist u dat u sommige storingen gemakkelijk zelf op kan lossen? Bekijk hier voor welke machines de zelfservice beschikbaar is!

 

background-form-storing-melden.jpg


Vul uw gegevens in

Meld een storing aan uw apparatuur door een mail te sturen naar onze technische helpdesk: TechnischeserviceDECSNL.Helpdesk@JDEcoffee.com. Hierbij is het belangrijk dat u de volgende informatie in de e-mail zet: 

 

  • Bedrijfsnaam
  • Adres
  • Postcode
  • Woonplaats
  • Machinenummer
  • Machine type
  • Interne locatie
  • Openingstijden
  • Contactpersoon
  • Telefoonnummer
  • Omschrijving van de storing

 

Onze technische helpdesk zal uw storing zo spoedig mogelijk in behandling nemen. Voor overige vragen. Voor overige vragen zijn wij telefonisch bereikbaar op het nummer 030 297 7000.