• Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
  • Gratis bezorging vanaf €100,-
  • We helpen je graag via 030-2977000

De Koffieplanner

Veelgestelde vragen

Hoe maak ik een herhaalbestelling?  

Je kunt een herhaalbestelling plaatsen op het moment dat je eerst een normale order hebt gedaan. Een tweede order kun je dus als herhaalbestelling / Koffieplanner order plaatsen. Nadat je de producten in de winkelmand hebt gedaan, zie je onder de betaalfunctie de mogelijkheid om van de bestelling een herhaalbestelling te maken met de Koffieplanner. Hierbij kun je ook de herhaalfrequentie instellen. Met de herhaalfrequentie bepaal je om de hoeveel weken de bestelling geleverd gaat worden.

Is er een minimaal orderbedrag?  

Nee, er is geen minimaal orderbedrag. 

Wat zijn de betaalmogelijkheden voor de Koffieplanner? 

Je kunt alleen achteraf betalen. Let op: bij nieuwe klanten doen wij een credit check waardoor de levertijd met een werkdag wordt verlengd. 

Kan ik een bestelling pauzeren, aanpassen of annuleren? 

Wanneer je bent ingelogd bezoek je het onderdeel Mijn herhaalbestelling. Hier staan je actieve herhaalbestellingen. Hier staat (aan de rechterzijde) de knop aanpassen.​ Aanpassingen gelden voor alle aankomende bestellingen. Je kunt de Koffieplanner pauzeren, aanpassen of annuleren tot twee werkdagen voor de verzending van de herhaalbestelling. Vijf dagen voor de nieuwe levering krijg je van ons als herinnering een e-mail met de vraag of je je order wilt aanpassen. Aanpassingen gelden voor alle aankomende orders.  

Kan ik de Koffieplanner voor meerdere locaties gebruiken? 

Ja, je kunt met de Koffieplanner herhaalbestellingen plaatsen voor meerdere locaties. Je hebt zo dus altijd en overal koffie en thee. 

Waar vind ik mijn herhaalde bestellingen?  

De pagina is te vinden door als inlogde klant op de website op de groene profielbutton rechtsboven in de navigatie te klikken. Dan verschijnt er een uitklapbalk waar de link naar Mijn herhaalbestellingen staat.  

Kan ik de toekomstige besteldatum aanpassen? 

Aanpassen? Geen probleem! Wanneer je bent ingelogd bezoek je het onderdeel Mijn herhaalbestelling. Daar staat bij "Jouw lopende herhaalbestellingen" de actieve bestellingen. Aan de rechterzijde staat een link “Aanpassen”. Door op deze knop te klikken kun je de bestellingen aanpassen en dus ook de toekomstige besteldatum aanpassen. Klik hiervoor op Wijzigen orderdatum & interval.  

Kan ik meerdere herhaalbestellingen ter gelijke tijd hebben?  

Jazeker. Je kan meerdere herhaalbestellingen hebben. Wil je iedere 2 weken koffie ontvangen en 1x per maand koekjes, dan kun je 2 (of meer) herhaalbestellingen aanmaken.  

Welke aanpassingen kan ik doen op een bestaande Koffieplanner bestelling?

  • De bestelling annuleren
  • De inhoud van de geplande bestelling aanpassen
  • Producten toevoegen en/of verwijderen
  • Aanpassen van de bestelinterval en/of leverdatum
  • Bepalen of er een einddatum voor de herhaalbestellingen is of dat de bestelling een bepaald aantal keer geleverd gaat worden

Hoe kan ik een herhaalbestelling annuleren? 

Wanneer je bent ingelogd bezoek je het onderdeel Mijn herhaalbestelling. Aan de rechterzijde staat een link “Aanpassen”. Door op deze link te klikken kun je de bestellingen aanpassen. Klik vervolgens op “Annuleren” en bevestig je annulering.  Let op: je annuleert dan alle herhaalbestellingen.  

Wil je alleen 1 bestelling annuleren? Verander dan de bezorgdatum.  

Kan ik (een) artikel(en) toevoegen aan een bestaande Koffieplanner bestelling? 

Ja, dat is mogelijk. Je kunt producten toevoegen, verwijderen en ook het aantal producten aanpassen.  

Het lukt mij niet online om de bestelling te annuleren of aan te passen, bij wie kan ik zijn? 

De Koffieplanner is zo opgezet dat iedereen eenvoudig een herhaalbestelling moet kunnen aanpassen of annuleren. Lees ook goed deze FAQ door. Hierin staan alle stappen duidelijk beschreven. Kom je er echt niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Gebruik de chatfunctie, mail ons op ingredienten@jdecoffee.com of bel tijdens kantooruren naar 030 – 2977000 (keuzeoptie 3). Zorg dat je, je ordernummer bij de hand hebt. 

Ik wil geen gebruik meer maken van de Koffieplanner. Ontvang ik een bevestiging van mijn Koffieplanner uitschakeling? 

Op het moment dat je de herhaalbestelling annuleert ontvang je een bevestigingsmail op het adres dat gebruikt wordt om de bestellingen te plaatsen.  

Ik heb de Koffieplanner uitgezet. Waarom lopen mijn bestellingen nog steeds door? 

Dat zou niet het geval moeten zijn. Neem in dat geval contact met ons op en we zorgen dat de bestellingen stop gezet worden. Gebruik de chatfunctie, mail ons op ingredienten@jdecoffee.com of bel tijdens kantooruren naar 030 – 2977000 (keuzeoptie 3). Zorg dat je, je ordernummer bij de hand hebt. 

Kan ik een Koffieplanner herhaalbestelling eenmalig wijzigen? 

Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt zelf veel onderdelen van je herhaalbestelling aanpassen. Deze aanpassing is echter van invloed op alle daaropvolgende bestellingen. Wanneer je bijvoorbeeld een product toevoegt, zal dit product in de daaropvolgende herhaalbestellingen zitten. Wil je iets eenmalig aanpassen dan moet je het na de bestelling weer aanpassen naar de eerdere bestelling.    

Kan ik het adres (eenmalig) aanpassen van een Koffieplanner bestelling? 
Dat is niet mogelijk. Voor de herhaalbestellingen gebruiken wij het adres dat bij ons bekend is en dat vermeld staat onder “Mijn bedrijfsgegevens”. Het is niet mogelijk om voor een herhaalbestelling een ander adres te gebruiken dan voor een normale order.

Kan ik een uitdraai creëren van alle Koffieplanner bestellingen die ik tot nu heb gedaan (per locatie)? 

Nee, dat is niet mogelijk.

Kan ik met meerdere emailadressen de Koffieplanner bestellingen beheren? 

Nee, dat is niet mogelijk. 

Welke informatie heb ik nodig als ik het Koffieplanner team op ingredienten@jdecoffee.com wil bereiken? 
Zorg dat je altijd het ordernummer vermeld. Het ordernummer kun je vinden bij de herhaalbestelling. Het staat onder het kopje: De Koffieplanner ID.

Is het mogelijk telefonisch een Koffieplanner product aan te zetten? 

Nee, dit is uitsluitend online mogelijk. Je kunt dit heel eenvoudig zelf op onze website regelen.

Wat zijn de voordelen van de Koffieplanner? 

  • Je zit nooit meer zonder koffie of thee
  • De bestelling wordt altijd op een door jouw gewenste dag bezorgd 
  • De service is gratis

Hoe kan ik gebruik maken van een kortingscode die ik heb ontvangen op een Koffieplanner bestelling? 

Het is op dit moment niet mogelijk om een kortingscode te gebruiken voor een Koffieplanner herhaalbestelling. Om de kortingscode te gebruiken dien je een nieuwe reguliere bestelling te plaatsen. Je kunt dan wel de datum van je herhaalbestelling aanpassen zodat de twee bestellingen elkaar niet overlappen.

Kan ik een pauze zetten op de Koffieplanner herhaalbestelling? 

Ja, dat kan. Je kunt heel eenvoudig zelf de datum van de eerstvolgende herhaalbestelling veranderen, tot wanneer je wel weer wil bestellen.

Krijg ik een bericht als er een product niet leverbaar is?

Ja. De dag voordat we de bestelling gereed gaan maken ontvang je een e-mail als er een of meerdere producten niet leverbaar zijn. Het is helaas nog niet mogelijk om de herhaalbestelling dan aan te passen. Neem dan contact op met ons op ingredienten@jdecoffee.com of bel tijdens kantooruren naar 030 – 2977000 (keuzeoptie 3). Zorg dat je, je ordernummer bij de hand hebt.