BESTELLEN & BEZORGEN

U vindt hier antwoord op een vraag over de levering van uw bestelling

Wat zijn de bezorgkosten?
Bij bestellingen op www.jacobsdouweegbertsprofessional.nl worden geen bezorgkosten in rekeningen gebracht.


Waarom bedraagt de minimale afname voor diepgevroren Cafitesse en Promesso producten minimaal 3 x 2 verpakkingen? 

Voor diepgevroren producten wordt door onze logistieke partner een minimale ordergrootte van in totaal 3 x 2 verpakkingen Cafitesse of Promesso producten gehanteerd.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Indien u vóór 11.30 bestelt, wordt uw bestelling binnen 2 werkdagen geleverd. Bestellingen geplaatst na 11.30 worden binnen drie werkdagen geleverd.

Kan ik de leverdatum van mijn bestelling aanpassen?
Voor het aanpassen van de leverdatum van uw bestelling kunt u op werkdagen tot 11.30 telefonisch contact met onze klantenservice opnemen, via 030-2977000 (keuzeoptie 2) of een mail sturen.

Hoe kan ik mijn bestelhistorie inzien?
Als u bent ingelogd kunt u via Mijn gegevens > Bestelhistorie uw vorige bestellingen inzien en toevoegen aan uw nieuwe bestelling. U kunt ook laatste bestelling gemakkelijk nogmaals doen door op de knop “Eerder Besteld” te klikken.



Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb afgerond?
Voor het wijzigen of annuleren van uw bestelling kunt u op werkdagen tot 11.30 telefonisch contact met onze klantenservice opnemen, via 030-2977000 (keuzeoptie 2) of een mail sturen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft Jacobs Douwe Egberts Professional Nederland de keuze de desbetreffende producten tegen retournering te vervangen door nieuwe producten, te repareren (indien van toepassing) dan wel de factuurwaarde te crediteren. Het retourmelden van producten kan tot 14 dagen na ontvangst van uw producten. Voor het doorgeven van een retouropdracht dient u telefonisch, schriftelijk of per e-mail contact op te nemen met Jacobs Douwe Egberts Professional Nederland, waarna een retouropdracht met u wordt ingepland. Tussen levering en retourname heeft u de plicht om zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Jacobs Douwe Egberts Professional Nederland draagt zorg voor het retour halen van de producten.

Levert Jacobs Douwe Egberts Professional in het buitenland?
Nee, Jacobs Douwe Egberts Professional Nederland bedient alleen de Nederlandse markt. Ontdek hier wat Jacobs Douwe Egberts Professional in het buitenland doet.