Bestellen en bezorgen

Je vindt hier antwoord op vragen over de levering van jouw bestelling

Veelgestelde vragen

Wat zijn de bezorgkosten?
Bij bestellingen op www.jacobsdouweegbertsprofessional.nl worden geen bezorgkosten in rekeningen gebracht als u voor meer dan €75 aan producten bestelt. Wanneer u voor minder dan €75 bestelt, brengen wij €6,95 verzendkosten in rekening.

Waarom bedraagt de minimale afname voor diepgevroren Cafitesse en Promesso producten minimaal 3 x 2 verpakkingen? 

Voor diepgevroren producten wordt door onze logistieke partner een minimale ordergrootte van in totaal 3 x 2 verpakkingen Cafitesse of Promesso producten gehanteerd.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Indien u vóór 10.00 bestelt, wordt uw bestelling binnen 1 werkdag geleverd. Bestellingen geplaatst na 10.00 worden binnen twee werkdagen geleverd.

Kan ik de leverdatum van mijn bestelling aanpassen?
Voor het aanpassen van de leverdatum van uw bestelling kunt u op werkdagen tot 10.00 telefonisch contact met onze klantenservice opnemen, via 030-2977000 (keuzeoptie 3) of een mail sturen.

 

Kan ik mijn bestelling volgen na plaatsing zodat ik weet wanneer hij wordt geleverd?
Ja, nadat jij je bestelling hebt geplaatst ontvang je een e-mail van onze vervoerder zodra het tijdsvak waarin de bestelling wordt geleverd, bekend is. Hierna ontvang je bij bestellingen die door Post NL en Leen Menken worden geleverd ook nog een e-mail met een track & trace code op de dag dat de bestelling wordt geleverd. Via deze e-mail kun je jouw bestelling real time volgen.

 

Wanneer krijg ik twee of meerdere losse track & trace e-mails?
Het kan zijn dat je één of meerdere losse track & trace e-mails ontvangt. In het meeste gevalle betreft het een combinatiebestelling van zowel onze vriesdroogproducten als bijvoorbeeld koffiebonen, cross-sell of thee. Onze vriesdroogproducten, denk hierbij aan Cafitesse of Promesso, moeten bevroren geleverd worden, dit is een specialistische service die voor ons wordt voldaan door Leen Menken.

Wanneer een product niet op voorraad is en op een later moment wordt geleverd, ontvang je hierover ook een losse e-mail.

 

Hoe kan ik mijn bestelhistorie inzien?
Als u bent ingelogd kunt u via 'Mijn gegevens' > 'Mijn bestellingen' uw vorige bestellingen inzien en toevoegen aan uw nieuwe bestelling. U kunt ook uw laatste bestelling gemakkelijk nogmaals doen door op de knop “Eerder Besteld” te klikken.



Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb afgerond?
Voor het wijzigen of annuleren van uw bestelling kunt u op werkdagen tot 11.30 telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 030-2977000 (keuzeoptie 3), of u kunt een mail sturen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft Jacobs Douwe Egberts Professional Nederland de keuze de desbetreffende producten tegen retournering te vervangen door nieuwe producten, te repareren (indien van toepassing) dan wel de factuurwaarde te crediteren. Het retourmelden van producten kan tot 14 dagen na ontvangst van uw producten. Voor het doorgeven van een retouropdracht dient u telefonisch, schriftelijk of per e-mail contact op te nemen met Jacobs Douwe Egberts Professional Nederland, waarna een retouropdracht met u wordt ingepland. Tussen levering en retourname heeft u de plicht om zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Jacobs Douwe Egberts Professional Nederland draagt zorg voor het retour halen van de producten.

Levert Jacobs Douwe Egberts Professional in het buitenland?
Nee, Jacobs Douwe Egberts Professional Nederland bedient alleen de Nederlandse markt. Ontdek hier wat Jacobs Douwe Egberts Professional in het buitenland doet.