• Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
  • Gratis bezorging vanaf €100,-
  • We helpen je graag via 030-2977000

Welkom bij Jacobs Douwe Egberts Professional!

Hartelijk dank voor jouw keuze voor ons. Op deze pagina vind je aanvullende informatie over de levering en installatie van jouw machine. Op dit moment zijn wij druk bezig deze voor te bereiden.

Onlangs heb je van ons een e-mail ontvangen met daarin belangrijke informatie over jouw aankoop en wie jouw contactpersonen zijn bij Jacobs Douwe Egberts. Wij raden je aan deze gegevens goed te bewaren.

Wat kun je in de komende weken verwachten?

1. We gaan voor je aan de slag

Bedankt voor jouw vertrouwen! We hebben jouw bestelling in goede orde ontvangen.

2. Bepalen installatie datum

Binnen 14 dagen neemt onze Planning-afdeling telefonisch contact met je op om de installatiedatum af te spreken.

3. Levering

Wij bevestigen per mail de datum waarop wij jouw machine komen leveren.

4. Installatie

Op de afgesproken datum komt één van onze ervaren monteurs jouw koffiemachine installeren. Wij gaan pas weg als het eerste bakje koffie klaarstaat!

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws, inspiratie en innovatie?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Wij delen graag onze passie met jou

Dit doen we bijvoorbeeld door te vertellen over de herkomst van onze producten en door het delen van recepten voor verrassende koffie- en theevariaties. Meer weten?

Veel gestelde vragen

Ik wil mijn ingrediënten online bestellen. Hoe kan ik dit regelen?
Je kunt direct een webshopaccount aanmaken of bij jouw eerste bestelling. Wanneer je deze eenmaal heeft aangemaakt, kun je zich voortaan met het geregistreerde emailadres en wachtwoord aanmelden.  


Mijn ingrediënten worden bezorgd door een routeverkoper. Hoe kan ik bestellen? 
Indien je gebruik maakt van ons routeconcept, kun je voor de levering van jouw ingrediënten contact opnemen met jouw routeverkoper. Hoe je contact op kunt nemen kun je vinden in de onlangs toegestuurde welkomstmail.


Welke kosten zijn inbegrepen in de installatiekosten? 
Inbegrepen in de installatiekosten zijn de levering van de machine én de installatie op de locatie. Niet ingegrepen zijn kosten die gemaakt worden als de voorzieningen op de locatie niet gereed zijn, denk je aan de watervoorziening of het installeren van een controleerbare keerklep omdat dit wettelijk verplicht is!


De koffie is te sterk/slap, kan de machine anders worden afgesteld? 
Toch liever een sterkere bak koffie? Je kunt hiervoor contact opnemen met onze technische helpdesk via 030-2977000 – optie 2, of per email via thd@JDEcoffee.com.


Hoe dient mijn machine verzorgd te worden? 
Het onderhoud bestaat vaak uit dagelijkse en wekelijkse reiniging. Weten wat van toepassing is op jouw machine? Dan kun je de schoonmaakinstructie raadplegen.


Waar kan ik reinigingstabletten bestellen? 
Indien je jouw ingrediënten in onze webshop bestelt, dan kun je ook uw reinigingsmiddelen hier bestellen. Komt er een routeverkoper bij je langs, dan kun je jouw reinigingsmiddelen bestellen bij onze technische helpdesk via 030-2977000 – optie 2, of per email via thd@JDEcoffee.com.


Waar kan ik een storing melden? 
Indien jouw machine een storing heeft, dan kun je deze melden bij onze technische helpdesk via 030-2977000 – optie 2, of per email via thd@JDEcoffee.com. Je kunt uw storing ook melden via dit formulier.


Kan ik de storing zelf oplossen? 
Sommige storingen kun jeook gemakkelijk zelf oplossen. Weten of dat in jouw geval mogelijk is? Kijk dan hier voor een instructie.  


Waar kan ik mijn facturen inzien? 
Ontvang jeonze facturen digitaal? Dan verzamelen wij deze ook voor jou online in onze facturatieportal. Mist je per abuis één of meerdere facturen in jouw administratie, dan kun jehier gemakkelijk zelf de betreffende factuur inzien en opnieuw uitdraaien. Jekunt inloggen met jouw klantnummer en een door jezelf gemaakt wachtwoord.


Hoe kan ik mij aanmelden voor digitale facturatie? 
Ontvang je onze facturen nu per post en wens je deze voortaan per email te ontvangen, dan kun je dit melden via deze link of door contact op te nemen met jouw contactpersoon op de Customer Relations-afdeling.

 

Staat jouw vraag er niet bij?

Kijk dan op onze informatiepagina of
neem contact op met jouw contactpersoon via