WELKOM BIJ JACOBS DOUWE EGBERTS PROFESSIONAL!

Hartelijk dank voor uw keuze voor ons. Op deze pagina vindt u aanvullende informatie over de levering en installatie van uw machine. Op dit moment zijn wij druk bezig deze voor te bereiden.

Onlangs heeft u van ons een e-mail ontvangen met daarin belangrijke informatie over uw aankoop en wie uw contactpersonen zijn bij Jacobs Douwe Egberts. Wij raden u aan deze gegevens goed te bewaren.

Wat kunt u in de komende weken verwachten?

1. WE GAAN VOOR U AAN DE SLAG

Bedankt voor uw vertrouwen! We hebben uw bestelling in goede orde ontvangen.

2. BEPALEN INSTALLATIE DATUM

Binnen 14 dagen neemt onze Planning-afdeling telefonisch contact met u op om de installatiedatum af te spreken.

3. LEVERING

Wij bevestigen per mail de datum waarop wij uw machine komen leveren.

4. INSTALLATIE

Op de afgesproken datum komt één van onze ervaren monteurs uw koffiemachine installeren. Wij gaan pas weg als het eerste bakje koffie klaarstaat!

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws, inspiratie en innovatie?


SCHRIJF U DAN NU IN VOOR DE NIEUWSBRIEF

WIJ DELEN GRAAG ONZE PASSIE MET U

Dit doen we bijvoorbeeld door te vertellen over de herkomst van onze producten en door het delen van recepten voor verrassende koffie- en theevariaties. Meer weten?

Veel gestelde vragen

Ik wil mijn ingrediënten online bestellen. Hoe kan ik dit regelen?
U kunt direct een webshopaccount aanmaken of bij uw eerste bestelling. Wanneer u deze eenmaal heeft aangemaakt, kunt u zich voortaan met het geregistreerde emailadres en wachtwoord aanmelden.  


Mijn ingrediënten worden bezorgd door een routeverkoper. Hoe kan ik bestellen? 
Indien u gebruik maakt van ons routeconcept, kunt u voor de levering van uw ingrediënten contact opnemen met uw routeverkoper. Hoe u contact op kunt nemen kunt u vinden in de onlangs toegestuurde welkomstmail.


Welke kosten zijn inbegrepen in de installatiekosten? 
Inbegrepen in de installatiekosten zijn de levering van de machine én de installatie op de locatie. Niet ingegrepen zijn kosten die gemaakt worden als de voorzieningen op de locatie niet gereed zijn, denkt u aan de watervoorziening of het installeren van een controleerbare keerklep omdat dit wettelijk verplicht is!


De koffie is te sterk/slap, kan de machine anders worden afgesteld? 
Toch liever een sterkere bak koffie? U kunt hiervoor contact opnemen met onze technische helpdesk via 030-2977000 – optie 2, of per email via thd@JDEcoffee.com.


Hoe dient mijn machine verzorgd te worden? 
Het onderhoud bestaat vaak uit dagelijkse en wekelijkse reiniging. Weten wat van toepassing is op uw machine? Dan kunt u de schoonmaakinstructie raadplegen.


Waar kan ik reinigingstabletten bestellen? 
Indien u uw ingrediënten in onze webshop bestelt, dan kunt u ook uw reinigingsmiddelen hier bestellen. Komt er een routeverkoper bij u langs, dan kunt u uw reinigingsmiddelen bestellen bij onze technische helpdesk via 030-2977000 – optie 2, of per email via thd@JDEcoffee.com.


Waar kan ik een storing melden? 
Indien uw machine een storing heeft, dan kunt u deze melden bij onze technische helpdesk via 030-2977000 – optie 2, of per email via thd@JDEcoffee.com. U kunt uw storing ook melden via dit formulier.


Kan ik de storing zelf oplossen? 
Sommige storingen kunt u ook gemakkelijk zelf oplossen. Weten of dat in uw geval mogelijk is? Kijk dan hier voor een instructie.  


Waar kan ik mijn facturen inzien? 
Ontvangt u onze facturen digitaal? Dan verzamelen wij deze ook voor u online in onze facturatieportal. Mist u per abuis één of meerdere facturen in uw administratie, dan kunt u hier gemakkelijk zelf de betreffende factuur inzien en opnieuw uitdraaien. U kunt inloggen met uw klantnummer en een door u zelf gemaakt wachtwoord.


Hoe kan ik mij aanmelden voor digitale facturatie? 
Ontvangt u onze facturen nu per post en wenst u deze voortaan per email te ontvangen, dan kunt u dit melden via deze link of door contact op te nemen met uw contactpersoon op de Customer Relations-afdeling.

 

STAAT UW VRAAG ER NIET BIJ?

Kijkt u dan op onze informatiepagina of
neem contact op met uw contactpersoon via