Promesso

DE BOILER IS LEEG

De boiler is leeg.

Uw Promesso geeft storingscode 11 of 12. Dat betekent dat de boiler waarschijnlijk leeg is. U kunt dit probleem zelf oplossen met de online storingshulp voor Promesso.

Los de storing op in 3 stappen.

Stap 1

CONTROLEER DE WATERKRAAN

Controleer of de waterkraan (aan de muur) open staat. Zo niet, draai deze dan open. Uw boiler zou nu vol moeten lopen.
Staat de waterkraan open, maar loopt de boiler nog steeds niet vol, controleer dan of er op andere plekken in het gebouw wel water is. Mocht er op andere plekken in het gebouw ook geen water zijn, dan moet u dit oplossen voordat u verder gaat met de volgende stap.

TIP!

Wilt u een extra sleutel voor uw Instant Bravo? Neem dan contact op met de technische helpdesk: 030 297 8012. 

Stap 1

BEPAAL HET TE VERVANGEN INGREDIËNT

Als een verpakking leeg is, of niet is geplaatst, verschijnt er een melding in het display. Er zijn drie verschillende symbolen:

  • Lege melkverpakking
  • Lege koffieverpakking
  • Lege melk- en koffieverpakking

NOG STEEDS STORING?

Als de storing niet verdwijnt of binnen een dag terugkeert, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Meld uw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2977000.

Zorg dat u de storingscode en uw machinenummer bij de hand heeft. Het machinenummer vindt u aan de binnenzijde van uw Promesso.