MyComfort

Nooit meer zonder koffie? Neem een abonnement.

Stel je MyComfort samen

Zo werkt het

1. Stel uw pakket samen

Koffie en thee, maar bijvoorbeeld ook melk, bekers en roerstaafjes.

2. Kies een periode

U kunt een bestelling elke 2, 4, 6, 9, 12 of 18 weken automatisch herhalen.

 

3. Pas uw bestelling op elk moment aan

Een week voor de nieuwe levering krijgt u van ons een seintje. Iets aanpassen? Geen probleem!

MyComfort samenstellen

  • Automatische levering op vaste momenten
  • Altijd opzegbaar
  • Al vanaf een bestelling van € 150
Stel MyComfort samen

Veelgestelde vragen

Hoe sluit ik een abonnement af?

Nadat u de producten in de winkelmand heeft gedaan, ziet u onder de betaalfunctie de mogelijkheid om van de bestelling een herhaalbestelling te maken.

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden voor MyComfort?

U kunt alleen achteraf betalen. Let op: bij nieuwe klanten doen wij een credit check waardoor de levertijd met een werkdag wordt verlengd.

 

Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?

Ja, u kunt MyComfort annuleren of aanpassen tot vijf werkdagen voor de verzending van de herhaalbestelling.

 

Waarom bedraagt de minimale orderwaarde €150 voor het abonnement?

MyComfort is een nieuwe dienst. Om een langdurige samenwerking te realiseren, zijn wij nog op zoek naar zowel de juiste orderhoeveelheden als de frequentie van bezorgmomenten. Mocht u op zoek zijn naar maatwerk, dan kunt u ons mailen via mycomfort@jde.com. 

 

Kan ik MyComfort voor meerdere locaties gebruiken?

Ja, u kunt met MyComfort herhaalbestellingen plaatsen voor meerdere locaties. U heeft zo dus altijd en overal koffie.

 

Staat uw vraag er niet bij?

U kunt ons bereiken op ons mailadres mycomfort@jde.com.