WAT KOFFIE ZEGT OVER UW BEDRIJF

Ontvangt u regelmatig klanten op kantoor? Dan is dat een mooi moment om de kernwaarden van uw bedrijf tastbaar te maken. Bijvoorbeeld met een aantrekkelijk bedrijfspand, een stijlvol interieur en warme gastvrijheid. Maar onderschat de charme van koffie niet! Want een goede kop koffie zorgt voor een warm ontvangst.

Een positieve ervaring

Voor potentiële klanten wilt u uw bedrijf natuurlijk van z’n beste kant laten zien. Het liefst geeft u uw bezoeker direct een positieve ervaring mee en laat u zien dat u oog heeft voor uw klanten. Daarin spreekt een goede kop koffie boekdelen.

Hoe werkt dat precies?

Uw bezoekers ontvangen in een verzorgd kantoor doet op het eerste gezicht al een hele hoop voor de beleving van uw bedrijf. Koffie maakt dit geheel compleet. Een goede kop koffie speelt namelijk in op de zintuigen van de klant en geeft een gevoel van gastvrijheid mee. Uw klant wordt graag geprikkeld, dus speel daar slim op in. Het type koffie dat u schenkt toont het karakter van het bedrijf. 

Met koffie versterkt u niet alleen uw merkimago, maar ook uw persoonlijke contact met een klant

Koffie als ijsbreker

Een goed gesprek begint onder het genot van een lekkere kop koffie. Iedere koffieliefhebber heeft wel herinneringen die naar boven komen zodra de vertrouwde geur van koffie voorbij komt. Doe een boekje open over het effect van koffie in uw dagelijks leven en u heeft direct een mooie ijsbreker. Met koffie slaat u dus twee vliegen in één klap: het versterkt niet alleen uw merkimago, maar ook uw persoonlijke contact met een klant.