Webshop

 

Levertijden

Levering tot aan uw entree:
Onze leveringspartners Van Vliet en Post NL zullen leveren tot aan uw entree. Dit betekent dat er tijdelijk iemand binnen uw organisatie op locatie iemand aanwezig moet zijn om de levering in ontvangst te nemen. Deze maatregel gaat tenminste in tot en met 1 juli.
Belangrijk: Gezien de omstandigheden kan de pakbon mogelijk niet afgetekend worden maar leveren wij wel uit. 

Vertraagde levertijden:
Mogelijk is de levertijd van uw bestelling via de webshop 1 á 2 dagen langer dan u van ons gewend bent. Dit heeft te maken met enorme drukte bij onze leveringspartners. Wij vragen u om begrip voor deze situatie.

Mocht u overige vragen hebben dan kunt u contact opnemen via mail klantenservice@jdecoffee.com  

 

Retourneren

Verandert er iets aan het retourproces?
Er vinden geen veranderingen plaats binnen het retourproces. 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft Jacobs Douwe Egberts Professional Nederland de keuze de desbetreffende producten tegen retournering te vervangen door nieuwe producten, te repareren (indien van toepassing) dan wel de factuurwaarde te crediteren. Het retourmelden van producten kan tot 14 dagen na ontvangst van uw producten. Voor het doorgeven van een retouropdracht dient u telefonisch, schriftelijk of per e-mail contact op te nemen met Jacobs Douwe Egberts Professional Nederland, waarna een retouropdracht met u wordt ingepland. Tussen levering en retourname heeft u de plicht om zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Jacobs Douwe Egberts Professional Nederland draagt zorg voor het retour halen van de producten.