Verzorging operator

Maakt u gebruik van onze operating service dan helpen wij u graag uw business draaiende te houden

Locatie aan- of afmelden

 

(Deel)locatie aanmelden
Mocht u gebruik maken van onze operating services en u bent van plan om een gesloten locatie weer open te stellen, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen via DE-storingoperating.helpdesk@JDEcoffee.com. Wij zullen er dan voor zorgen dat we u zo snel mogelijk weer voorzien van onze koffie- en theefaciliteiten zoals u dat van ons bent gewend. Wij doen ons best om zo snel mogelijk de herstartverzoeken in te regelen, echter het kan zijn dat bij grote drukte u met enige wachttijd rekening moeten houden. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Sluiting (deel)locatie
Mocht u genoodzaakt zijn om uw locatie of een deellocatie te sluiten dan verzoeken wij u om ons hiervan op de hoogte te brengen via het volgende emailadres: DE-storingoperating.helpdesk@JDEcoffee.com. Dit geeft ons de gelegenheid onze operators te informeren en tijdig (voor uw sluiting) de koffiemachines schoon te maken om storingen of hygiëneproblemen aan uw machines te voorkomen.

 

Tijdelijk hygiëne maatregel
Tijdelijk worden op al onze operating locaties de roerstaafjes niet meer bijgevuld. De roerstaafjes zijn niet apart verpakt en worden bij gebruik niet volledig in de hete consumptie ondergedompeld. Dit heeft ons doen besluiten tijdelijk de roerstaafjes op onze operating locaties niet meer bij te vullen. Voor voorverpakte producten zoals melkcups, suiker en cacao stick geldt dat bij het vastpakken en doseren het product niet aangeraakt door de consument wat het risico beperkt. Ook gaan alle voorverpakte artikelen direct in de hete consumptie.

 

Storing melden


Wilt u een storing melden over bijvoorbeeld uw bonencontainers  die bijgevuld moet worden, dan is onze helpdesk voor u bereikbaar op 030 297 8074