Onze maatregelen & prioriteiten

Als JDE doen we er alles aan straks weer met elkaar een kop koffie te kunnen drinken. Want koffie verbindt en helpt juist op deze momenten om mensen samen te brengen. We informeren u graag over onze maatregelen en prioriteiten de komende tijd:

icon-1.pngOnze maatregelen

Om de verspreiding van Covid-19 te voorkomen volgen wij de richtlijnen vanuit het RIVM en hebben wij een aantal maatregelen doorgevoerd:

  • Onze operators en technici werken alleen als de anderhalve meter maatregel gehandhaafd kan worden. Zij dragen voor uw en onze veiligheid een geel hesje om de anderhalve meter afstand te benadrukken.
  • Onze routeverkopers leveren net als onze leveringspartner Van Vliet enkel nog tot aan de entree.
  • Onze accountmanager bezoeken tijdelijk geen klanten.

Mocht u vragen hebben over de genomen maatregelen neem dan contact op met uw JDE accountmanagers.

icon-2.png Prioriteit aan onze klanten in vitale sectoren

De Rijksoverheid heeft bij de eerdere lock-down een tweetal lijsten opgesteld: één met cruciale beroepen en één met vitale processen. De twee lijsten geven inzicht in welke beroepen Nederland draaiende houden ten tijde van de huidige coronacrisis. Waar wij genoodzaakt zijn om keuzes te moeten maken in onze dienstverlening zullen wij de vitale sectoren en bedrijven die cruciale beroepen & vitale processen bieden prioriteit geven.

icon-3.png U helpen bij de veranderde situatie

Het is onze prioriteit om u te helpen met de veranderde situatie als gevolg van de nieuwe RIVM maatregelen.
Wij staan tot uw beschikking voor het beantwoorden van vragen. Wij helpen u graag!

icon-4.png Verbinding tussen mensen realiseren #metelkaar

Samen met u gaan we bouwen aan nieuwe momenten van samenzijn, zij het met nieuwe spelregels. Want koffie brengt al sinds jaar en dag mensen samen en zal dat blijven doen. Wij helpen u middels dit platform en de bijbehorende ondersteuning aan alle informatie en materialen die nodig zijn om in deze nieuwe situatie op termijn weer veilige manier, samen van een kop koffie of thee te kunnen genieten.

Contact

Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen via mail klantenservice@jdecoffee.com

Wij wensen u, uw medewerkers en uw organisatie succes toe de komende tijd.