Coronavirus maatregelen

Gevolgen Corona-preventie voor onze dienstverlening

De huidige situatie als gevolg van de verspreiding van het Coronavirus is enorm ingrijpend voor uw en onze bedrijfsvoering. Wij doen er alles aan om onder deze omstandigheden onze diensten zo goed mogelijk voort te zetten en ons aan te passen waar mogelijk. Hierbij volgen wij de richtlijnen van het RIVM strikt op om daarmee onze klanten, leveranciers en medewerkers zo goed mogelijk te beschermen. Ook werken wij mee met de aanpak van onze klanten en leveranciers. Zo kunnen we gezamenlijk ervoor zorgen dat de impact van dit virus zoveel mogelijk wordt beperkt.

 

Wat verandert er?

Leveringen:
Onze routeverkopers leveren tijdelijk enkel tot aan uw entree om zo het aantal contactmomenten tot het minimum te beperken. Dit geldt ook voor onze leveringspartner Van Vliet.
Dit betekent dat er tijdelijk iemand binnen uw organisatie op locatie aanwezig moet zijn om de levering in ontvangst te nemen. Deze maatregel gaat tenminste in tot en met 6 april.

Belangrijk: Gezien de omstandigheden kan de pakbon mogelijk niet afgetekend worden maar leveren wij wel uit. Mocht u hier niet mee akkoord gaan, kunt u contact opnemen met uw accountmanager.

 

Welke informatie ontvangen wij graag vanuit u?

Wijzigingen bij sluiting (deel)locatie:
Mocht u genoodzaakt zijn om uw locatie of een deellocatie te sluiten dan verzoeken wij u om ons hiervan op de hoogte te brengen via het volgende emailadres: DE-storingoperating.helpdesk@JDEcoffee.com. Dit geeft ons de gelegenheid onze operators te informeren en tijdig (voor uw sluiting) de koffiemachines schoon te maken om storingen of hygiëneproblemen aan uw machines te voorkomen.

 

Opstarten dienstverlening:
Zodra u uw locatie weer openstelt, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen via DE-storingoperating.helpdesk@JDEcoffee.com. Wij zullen er dan voor zorgen dat we u zo snel mogelijk weer voorzien van onze koffie- en theefaciliteiten zoals u dat van ons bent gewend. Wel willen we u vragen om rekening te houden met een mogelijke langere responstijd gezien de huidige situatie.


Mocht u overige vragen hebben dan kunt u contact opnemen via mail klantenservice@jdecoffee.com. Wij wensen u, uw medewerkers en uw organisatie alle sterkte toe. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

 

JDE Professional